7/4/08

Από τα ΖΗΤΩ... στο ΑΝΑΘΕΜΑ

Η μπάρα δεν άντεξε και μας καταπλάκωσε…
Η μπάρα της ντόπας, της εμπορευματοποίησης, του τεχνητού πρωταθλητισμού,
της υποκρισίας

Για όλα όμως φταίνε οι… Κινέζοι!
που ανάθεσαν σε μια νεοπροσληφθείσα υπάλληλο να φτιάξει το σκεύασμα και από λάθος πρόσθεσε στο καθαρό σκεύασμα την παράνομη ουσία.
Τι να σου κάνει κι η καημένη η... Σου Λι!
Δύσκολο είναι να μπερδέψεις το πανομοιότυπο συρτάρι του πανομοιότυπου ντουλαπιού του 235ου ορόφου με αυτό του πανομοιότυπου 235ου ορόφου του διπλανού κτηρίου;;














Να! ένας τρόπος για σύσφιγξη των ανθρώπινων σχέσεων...


Αφιερωμένο στους... λίγους εκείνους που δε θα μπορέσουν -λόγω ειλημμένων υποχρεώσεων- να... 'πεταχτούν' μέχρι την Κίνα για τους Ολυμπιακούς αγώνες και θα τους κοιτούν εκ του μακρόθεν...
Διαβάστε και τον ...Γκρινιάρη για περισσότερα περί του κοινωνικού ντοπαρίσματος

6 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πο πο..ίλιγγος με έπιασε μόνο απο τις εικόνες..φαντάσου!

Meropi είπε...

πω πω τι αντιαισθητικά κτίρια!
Οι ουρανοξύστες που είδα στη Νέα Υόρκη είχαν και μια αισθητική.

Roadartist είπε...

εχεις προσκλησούλα .. αν θες να παιξεις βεβαια.. :)

phlou...flis είπε...

Κοίτα να δεις τι μπορούν και κάνουν μια χουουουούφτα άνθρωποι! Κυρ. Χρήστο, μου τα χαπάκια μου.

jf είπε...

Καλοί μου επισκέπτες...

Μα κανείς δε θέλει να ζήσει εκεί;;!!

και μη μου πειράζετε το Χρήστο. Είπε όλη την αλήθεια του...

Ντεμης είπε...

Πωωωω, έτσι κατάντησε η Κίνα;... Τι εφιάλτης είν' αυτός;! Εγώ την φανταζόμουν κάπως σαν τις ταινίες "Ήρωας" και "Ιπτάμενα Στιλέττα". ΟΚ αγαπητή JamanFou, το ξέρω πως γενικώς είμαι εκτός τόπου και χρόνου, αλλά τέτοιο κλειστοφοβικό χάλι δεν το περίμενα.