30/1/11

Σαββατιάτικη εξόρμηση...

Το ψοφόκρυο δε μας πτοεί! Πάμε κόντρα στα μικρόβια...
 
 

10 σχόλια:

Mariela είπε...

Μου αρέσει πολύ η λίμνη του Ηραίου και ιδιαίτερα ο φάρος που βρίσκεται εκεί κοντά!
Καλή εβδομάδα από αύριο και πολλά φιλιά!

Saq είπε...

Πολύ ερημιά βλέπω, μόνη σου ήσουν εκεί;

Phivos Nicolaides είπε...

Απίθανες μαγευτικές φυσικές ομορφιές!

MYSTELIOS είπε...

Πολύ όμορφες οι μικρές σου αποδράσεις , εύχομαι καλή νέα εβδομάδα !!!

stalamatia είπε...

Οι παραλία μοιάζει με τη δική μας.
Ατε έλα και προς τα δω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!!
ΑΡΓΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ.

Νάσια είπε...

Πάντα κόντρα!!!

habilis είπε...

Mπράβο !!!
Δεν μασάς με τίποτα το κρύο.

jf είπε...

Mariela,
δεν είχα ξαναπάει και ομολογώ μου άρεσε πολύ και μ' αυτές τις καραχειμωνιάτικες συνθήκες.
Την αγάπη μου


Saq,
χαχα! ναι! εγώ κι ο μάγειρας...


Phivos,
όντως!


ART-TRAVELLER,
ναι, αν και παγωνιά, το αποτόλμησα.
Καλή βδομάδα και σε σένα!


stalamatia,
ε άτε να δούμ πότε θα το τολμήσω...


JK,
δεν πειράζει που αργείς, το ίδιο κάνω κι εγώ... :))
Νάχεις μια καλή βδομάδα και μήνα


Νάσια,
έτσι!!! :)


habilis,
μασώ ξεμασώ... το είχα ανάγκη :))

KitsosMitsos είπε...

Οι βόλτες είναι παντός καιρού!
Όρεξη να υπάρχει ;-)