7/1/11

A touch o memory...



10 σχόλια:

Σκουλουκούιν είπε...

Πήρε φόρα με τα βίντεο βλέπω. Δικο σου κι αυτό; Πολύ καλό.

Mariela είπε...

πολύ καλό το βίνδεοναρτ... όπως θα το έλεγες κι εσύ....

δε σε μαλώνω, επιθυμία εκφράζω!

Global Greek είπε...

πολύ πολύ ωραίο, καλά αυτές οι κιτρινες πινελιές που ζωντανεύουν το ασπρομαυρο μου άρεσαν πολύ. Περιμένω κι άλλες δημιουργίες By Ioanna :-))

MYSTELIOS είπε...

ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ !!!
Iωάννα μου χαίρομαι που άρχισες την νέα χρονιά με τόση δημιουργικότητα , σου εύχομαι να συνεχίσεις έτσι δυναμικά και ωραία !!!

stalamatia είπε...

ΟΛΑ δικά σου; Μπράβο σου Που τη πας και τη σόλο μουσική;Αυτά είναι για τους καλλιτέχνες!!

habilis είπε...

Χάζεψα εντελώς !!!

Phivos Nicolaides είπε...

Πήρες φόρα και θα αφήσεις τις μουσικές περιπλανήσεις για τις σκηνοθετικές τοιαύτες! Είσαι πολύ καλή πάντως.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!!!!!

marianaonice είπε...

Ti να πω τώρα?
Εισαι η γλυκειά μουσικός του μπλογκοχωριού μας...
Μαγεία...
αληθινή μαγεία και η μουσική...
Σ' ευχαριστούμε JamanFou μας
Φιλιά!
:)))

jf είπε...

Σκουλουκούιν,
δικό μου κι αυτό... Είναι να μην πάρω φόρα :)) Ευχαριστώ

Mariela,
χαχαχα! βίνδεοναρτ καλόοοο
Το ξέρω καλή μου δασκάλα πως επιθυμία εκφράζεις... Λες να μη θέλω?

Global,
ψάχνω για καλύτερο πρόγραμμα... οπότε θα αργήσω λίγο :))

ART-TRAVELLER,
ε μην τα παραλές Στέλιο... :)) Σ' ευχαριστώ


stalamatia,
ΟΛΑ δικά μου! ειδικά η σόλο μουσική :))

habilis,
δε σε φοβάμαι εσένα, δε χαζεύεις :))


Phivos,
δύσκολοι καιροί γαρ... Ευχαριστώ! :)

JK,
ευχαριστώ jk

marianaonice,
τι να πεις? χαχαχα! εγώ ευχαριστώ!