27/4/11

Τσι Πέρδικας τα καμώματα...

Κι ενόσω εσείς θα σουλατσάρετε
επιτρέψτε στον Βασίλη Σαλέα να σας συνοδεύσει με το κλαρίνο του,
παίζοντας ολίγον από Vagelis:
Το μικρό κορίτσι στη θάλασσα -δηλ. εγώ- από το δίσκο Όραμα


Η Πέρδιξ Αιγίνης [όπως λέμε, φυστίκια Αιγίνης...] πανοράμικ

 -λίγο μακρινή μου βγήκε, αλλά προέκυψε από ένωση 4 φωτογραφιών-


Την έφερα πιο κοντά...


...να δείτε και τ' αλόγατα.

Εκείνος ο καφετί κύλινδρος στο βάθος... μόλις φέτος ανακαλύψαμε τι κρύβει

Ένας σκοτεινός κυλινδρικός θάλαμος που λειτουργεί σα φωτογραφική μηχανή!

Οι φωτεινές ακτίνες εισχωρούν μέσα από τις τρύπες που βρίσκονται ψηλά γύρω-γύρω
και σχηματίζουν στις απέναντι ασπρουδερές επιφάνειες ανάποδα & αντίστροφα είδωλα της φύσης.

Έτσι είδαμε τον ουρανό... σφοντύλι, όχι από ζάλη μα από έκπληξη!
Τα πάνω κάτω είδαμε. Τα νερά της θάλασσας κάτω απ' τον ουρανό, τον ουρανό κάτω απ' τη γη. Αν ποτέ βρεθείτε εκεί, μην αμελήσετε να το επισκεφτείτε. Λίγη ώρα θα σας πάρει να συνηθίσει το μάτι στο σκοτάδι.


Κι άλλες εικόνες από Πέρδικα






Λίγες ακόμη του περιβάλλοντος χώρου...



Κι ενώ ημείς κυκλοφορούσαμε σχεδόν με τα μπουφάν, μια πέρδικα ημίγυμνη εθεάθη στην παραλία. Στοίχημα πως η μαμά-πέρδικα δεν ήτο Ελληνίς...


 Κι αυτή η πετρωμένη πέρδικα καμαρωτή...  ... ίσως να'δωσε τ' όνομά της στην περιοχή...


Πάσχα '11 στην Αίγινα, λοιπόν...

Άει... γεια σας και του χρόνου σπίτια μας!

20 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Όμορφη εξόρμηση, γεμάτη χρώματα και εικόνες!
Ενδιαφέρον αυτό με την πέρδικα και την φωτογραφική!
Καλά να περνάτε.

stalamatia είπε...

Χριστός Ανέστη Πέρδικα μου
Ωραίες φωτόγραφίες.Χμ καλά περάσαμε όλο σουλάτσο όι σαν εμένα τη μαννή οόλο δουλειές.Στην Αίγινα του χρόνου! χαχαχα.

Σκουλουκούιν είπε...

Τι ωραία που περάσατε. Άντε και του χρόνου τέτοια. Ελπίζω να κάνω κανένα ταξιδιάκι σύντομα γιατί πεθύμησα.

VAD είπε...

"Μια πέρδικα παινευτηκε σ'Ανατολή και Δύση...",όπως λεει και το παραδοσιακό τραγούδι:)
Χρόνια Πολλά....

habilis είπε...

Χρόνια πολλά με όμορφες αποδράσεις !!!

phlou...flis είπε...

είχα πάει κι εγώ κάποτε, αλλά τα καντούνια δεν τα τριγύρισα. Πανέμορφο μέρος, όμορφες και οι φωτογραφίες

Margo είπε...

Η Αίγινα ένα πανέμορφο νησί πολύ κοντά στην Αθήνα! Αν και την έχω επισκεφθεί και έχω φίλους από εκεί για τον σκοτεινό κυλινδρικό θάλαμο τίποτε δεν γνώριζα.

Πάντα όμορφα να περνάς :)

Cal 12 είπε...

kamia foto mesa apo ton kilindro giati den exeis ?
na exoume mia eikona

antinetrino είπε...

Εχεις ταλέντο στις φωτο όπως και να το κάνουμε.....:)

jf είπε...

KitsosMitsos,
Χρώματα κι αρώματα!
Χάλια τα περάσαμε... :))

stalamatia,
Αληθώς σταγόνα μου,
Μαύρα χάλια περάσαμε χαχα

Σκουλουκούιν,
Άτε, σου εύχομαι να το κάνεις το ταξίδι. Χρειάζονται οι σύντομες μικρές αποδράσεις

VAD,
Χρόνια πολλά, Κολινδρινές του Χαρτούμ :)

jf είπε...

habilis,
Χρόνια πολλά και σε σένα. Δεν πας πίσω κι εσύ... :))

phlou-flis,
τα καντούνια θέλουν κι άλλη εξερεύνηση. Άντε και του χρόνου

Margo,
Την έπαθες κι εσύ με τον θάλαμο ε... :))
Ευχαριστώ

Cal 12,
όι αγαπητέ μου καλ12! να έρθεις να την εξερευνήσεις... :))

antinetrino,
έχω η άτιμη ναι... :)

MYSTELIOS είπε...

XΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!
Πραγματικά πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Iωάννα μου , σε ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας δίνοντας μας την χαρά να απολαύσουμε και εμείς λίγη από την απέραντη ομορφιά του αγαπημένου νησιού !!!!
Καλό Σαββατοκύριακο και Καλή Πρωτομαγιά !!!

jf είπε...

ΑΡΤ-TRAVELLER,
Αληθώς και χρόνια πολλά!
Σ' ευχαριστώ Στέλιο. Άλλο να βγάζεις φωτο κι άλλο να ζωγραφίζεις... :))
Καλή πρωτομαγιά!!

Phivos Nicolaides είπε...

Οι φωτογραφίες είναι από το ωραιότατες μέχρι το εξαιρετικές! Έβαλα ήδη μία στο δικό μου Μπλογκ (ποιητική αδεία!) στην αριστερή πλευρά! Καλό μήνα.

jf είπε...

Phivos,
δεκτόν το 'εξαιρετικές' :)) Αφού είναι ποιητική αδεία, χαλάλι σου. Καλό μήνα νάχουμε

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εκπληκτική περιηγηση.
Είδες η Πέρδικα;

Λατρεύω την Αίγινααπ΄παιδί

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

Πολύ όμορφα!!! Δεν έχω πάει ποτέ μου στην Αίγινα!! Ενώ έχω γυρίσει τα υπόλοιπα κοντινά νησάκια... Αυτό το κτίριο όμως τι είναι; Δεν κατάλαβα! Στο ναό πήγες; Καλό βράδυ!

jf είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
Πέρδικα και πάλι Πέρδικα! :))
Καλό μας μήνα!
Φιλιά


Roadartist,
Αν εννοείς το κυλινδρικό κατασκεύασμα -ξύλινο φαίνεται να είναι, δεν πολυκατάλαβα τι είδους επένδυση να πω την αλήθεια. Δεν έχει τίποτε μέσα, είναι ένας σκοτεινός θάλαμος που όπως έγραψα λειτουργεί σαν φωτογραφική μηχανή. Βλέπεις ακόμη και τα νερά της θάλασσας να κυματίζουν ΠΑΝΩ από την ξηρά :)
Στο ναό της Αφαίας και του Ελλάνιου Δία, είχα πάει άλλες χρονιές, αλλά θέλω να ξαναπάω...
Καλημέρα σου!

marianaonice είπε...

Kαι του χρόνου!!!!
Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη!!!
Η Αίγινα είναι πανέμορφη το Πάσχα ειδικά η Πέρδικα αγαπημένος προορισμός!!
Τι μου θύμησες τώρα...
Πάντα τέτοια JamanFou μου!!!
:)))

jf είπε...

marianaonice,
Χρόνια πολλά! Αληθώς...
Το ξέρω πως έχεις το εξοχικό σου στην Αίγινα... ;)))
Καλό σου βράδυ